Öğrenciler, CBSE 10. Sınıf Sınavı 2024: İngilizce ödevlerinin kolay, dilbilgisinin zor olduğunu söylüyor

Kizilcik

Member
LUCKNOW: Lucknow'daki 10. Sınıf CBSE öğrencileri İngilizce konu sorularını kolay bulurken dil bilgisi kısmını biraz zor buldular.


Lucknow'daki CBSE 10. Sınıf öğrencileri, zorlu gramer bölümü nedeniyle İngilizce ödevlerini kolay buluyor (HT Fotoğraf)

GD Goenka Devlet Okulu öğrencisi Vigyata, işin kolay ve orta zorlukta olduğunu söyledi. Gramer kısmı biraz zorlayıcıydı. Ujjawal Singh, soruların çoğunun okulda alıştırma yapıldığını ve bu nedenle cevaplamanın kolay olduğunu söyledi. “Örnek kağıt uygulaması, soru kağıtlarını denememizi çok kolaylaştırdı” dedi.

Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.

Aynı okulda öğrenci olan Neil Kalra şunları söyledi: “Dilbilgisi kısmı biraz sıkıcı olmasına rağmen çalışma vasattı ve zaman içinde tamamlanabildi.”

Birçok öğrenci anlama pasajını biraz zorlayıcı ve zaman alıcı buldu. Genel olarak çalışmanın tamamlanması kolaydı ve öğrenciler sınavdan sonra çok memnun kaldılar ve iyi notlar almayı bekliyorlar.

South City'deki Lucknow Devlet Okulu öğrencisi Kaneez Fatima şunları söyledi: “Yazı çok kolaydı. Sorunsuz ilerledi ama yorucuydu. Bu bölüm çok fazla beceriye dayalı değildi, yalnızca gerçeklerden oluşuyordu.” LPS Sektörü – D öğrencisi Tarun Tiwari şunları söyledi: “Makale standarttı ancak özellikle RTC'lerde tüm sorular mantıksal muhakeme içerdiğinden biraz zaman alıyordu. Kesinlikle her konu hakkında temel bilgi gerektiriyordu. Yazım kısmı bile çok zor değildi.”

LPS, Sektör'den Saumya Mishra – Şöyle dedim: “En son CBSE müfredatına göre, yeterliliğe dayalı sorular, uzun cevaplı sorulara göre üstünlüklerini kolayca gösterdi. Görünmez pasajlar basit ve anlamlıydı. “Yaratıcı Yazarlık” bölümü de zor değildi. Soruların düzeyi kolay-orta arasıydı. Sorular ayrıntılı yanıtlar gerektiriyordu ve bu da işi sıkıcı hale getiriyordu ama zaman yönetimi çok önemliydi.”

İngilizce Koordinatörü Harmeet Kaur şunları söyledi: “Soru kağıdı hem standart hem de kalite dikkate alınarak uygun ve iyi tasarlanmıştı. Öğrencilerin her bir bölümün ihtiyaçlarına ilişkin analitik bir anlayışa sahip olmaması durumunda puan verilebilir; Onun dışında hem gramer hem de okuma kısımları orta zorluktaydı. Yenilikçi/yaratıcı yaklaşım, kavramlara ilişkin derin ve dikkatli bir anlayış gerektiren uzun sorularla özellikle iyi bir şekilde değerlendirilebilir. Makale çok basitti. Sorunsuz ilerledi ama yorucuydu. Bu pasaj çok fazla yetkinliğe dayalı değildi; hepsi gerçekti.”

LPS Sektörü – D'den Tarun Tiwari şunları söyledi: “Çalışma standarttı ancak biraz zaman alıyordu çünkü tüm sorular mantıksal akıl yürütmeye yönelikti, özellikle de her konu hakkında kesinlikle temel bilgi gerektiren RTC'lerdi.” Yazma bölümü bile çok zor değildi.”