Lucknow'daki ISC öğrencileri Ekonomi soru kağıtlarının oldukça dengeli olduğunu gördüler. Öğrencilere göre Çoktan Seçmeli Sorular (ÇSS) zordu ve eleştirel düşünme gerektiriyordu.
Pek çok soru uzun yanıtlar gerektiriyordu ve bu nedenle zaman alıcıydı. (bildiri)
City Montessori Okulu Kanpur Yolu şubesi öğrencileri makalelerini yazdıktan sonra memnuniyetlerini dile getirdiler. “B Bölümünde doğrudan yanıtlar içermeyen ancak çocukların analitik düşünmesini gerektiren bazı alt bölümler vardı.
Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.
Pek çok soru uzun yanıtlar gerektiriyordu ve bu nedenle zaman alıcıydı. CMS Kanpur Yolu Kampüsü'nden Kanishka Mittal ve Ayush Raj şunları söyledi: “Bazı ÇSS'lerde kafa karıştırıcı dikkat dağıtıcı şeyler vardı ve Bölüm B'deki sorular konunun derinlemesine analizini ve yorumlanmasını gerektiriyordu.”
Şehir Montessori Okulu'nun RDSO şubesinden öğrenciler, ekonomik soru kağıdının zorlayıcı ve erişilebilir arasında iyi bir denge kurduğunu söyledi. Öğrencilere hem derin anlayışlarını hem de kavramları etkili bir şekilde uygulama becerilerini gösterme fırsatı sağladı.
CMS RDSO'dan Kartik Awasthi ve Anushka Singh, Bölüm A'nın (MCQ'lar) sadece ezberlemeyi değil, konuların daha derinlemesine anlaşılmasını test etmek için tasarlandığını söyledi. Bir öğrencinin kavramları uygulama yeteneğini değerlendirmek için zor ama orta düzeyde sorular sorulmuştu.
Aynı okuldan Harnoor Kaur ve Chhavi Chugh, temel konulara odaklanan Bölüm B'nin (Kısa Sorular) temel anlayışı test etmesi nedeniyle iyi bir yaklaşım olduğunu söyledi. Bu sorular muhtemelen konunun net bir şekilde anlaşıldığını gösteren kısa ve kesin yanıtlar gerektiriyordu. Bölüm C (Uzun Sorular): Sayısal sorular dahil basit sorular.
Öğrencilerin bilgi ve becerilerinin farklı yönlerini değerlendirmek için bir dizi soru türünü kapsayan yapının genel olarak dengeli göründüğünü söylediler.
La Martiniere Kız Koleji'nden Gurkeerat Kaur şunları söyledi: “Ekonomi sınavı zorlu çoktan seçmeli sorulardan, uzun bir ödevden ve orta zorlukta vaka çalışmalarından oluşuyordu. Vaka çalışmaları yönetilebilir olmasına rağmen ÇSS'leri zorlayıcı buldum. Genel olarak sınav, uzunluğu ve karmaşıklığı nedeniyle zorlu olarak algılandı.”
LMGC'den Kashvi Pandey şunları söyledi: “Makale uzundu ve birkaç şematik soru içeriyordu. ÇSS'lerin tümü pratik bilgiye dayanıyordu ve tüm konuların temellerini kapsıyordu. Zorlu ve meşakkatli bir çalışmaydı ama zaman içerisinde tamamlamayı başardık ve hocamızın yönlendirmeleri bize çok yardımcı oldu.”
Pek çok soru uzun yanıtlar gerektiriyordu ve bu nedenle zaman alıcıydı. (bildiri)
City Montessori Okulu Kanpur Yolu şubesi öğrencileri makalelerini yazdıktan sonra memnuniyetlerini dile getirdiler. “B Bölümünde doğrudan yanıtlar içermeyen ancak çocukların analitik düşünmesini gerektiren bazı alt bölümler vardı.
Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.
Pek çok soru uzun yanıtlar gerektiriyordu ve bu nedenle zaman alıcıydı. CMS Kanpur Yolu Kampüsü'nden Kanishka Mittal ve Ayush Raj şunları söyledi: “Bazı ÇSS'lerde kafa karıştırıcı dikkat dağıtıcı şeyler vardı ve Bölüm B'deki sorular konunun derinlemesine analizini ve yorumlanmasını gerektiriyordu.”
Şehir Montessori Okulu'nun RDSO şubesinden öğrenciler, ekonomik soru kağıdının zorlayıcı ve erişilebilir arasında iyi bir denge kurduğunu söyledi. Öğrencilere hem derin anlayışlarını hem de kavramları etkili bir şekilde uygulama becerilerini gösterme fırsatı sağladı.
CMS RDSO'dan Kartik Awasthi ve Anushka Singh, Bölüm A'nın (MCQ'lar) sadece ezberlemeyi değil, konuların daha derinlemesine anlaşılmasını test etmek için tasarlandığını söyledi. Bir öğrencinin kavramları uygulama yeteneğini değerlendirmek için zor ama orta düzeyde sorular sorulmuştu.
Aynı okuldan Harnoor Kaur ve Chhavi Chugh, temel konulara odaklanan Bölüm B'nin (Kısa Sorular) temel anlayışı test etmesi nedeniyle iyi bir yaklaşım olduğunu söyledi. Bu sorular muhtemelen konunun net bir şekilde anlaşıldığını gösteren kısa ve kesin yanıtlar gerektiriyordu. Bölüm C (Uzun Sorular): Sayısal sorular dahil basit sorular.
Öğrencilerin bilgi ve becerilerinin farklı yönlerini değerlendirmek için bir dizi soru türünü kapsayan yapının genel olarak dengeli göründüğünü söylediler.
La Martiniere Kız Koleji'nden Gurkeerat Kaur şunları söyledi: “Ekonomi sınavı zorlu çoktan seçmeli sorulardan, uzun bir ödevden ve orta zorlukta vaka çalışmalarından oluşuyordu. Vaka çalışmaları yönetilebilir olmasına rağmen ÇSS'leri zorlayıcı buldum. Genel olarak sınav, uzunluğu ve karmaşıklığı nedeniyle zorlu olarak algılandı.”
LMGC'den Kashvi Pandey şunları söyledi: “Makale uzundu ve birkaç şematik soru içeriyordu. ÇSS'lerin tümü pratik bilgiye dayanıyordu ve tüm konuların temellerini kapsıyordu. Zorlu ve meşakkatli bir çalışmaydı ama zaman içerisinde tamamlamayı başardık ve hocamızın yönlendirmeleri bize çok yardımcı oldu.”